Britt & Kurt in IJsland

De cirkel is rond

De cirkel is rond. We zijn terug in Reykjavik waar onze reis begonnen is.
Ijsland is een prachtige bestemming die we aan iedereen willen aanbevelen. Freddy en John zullen dit zeker beamen. Je ziet en voelt hier de kracht van de natuur en beseft hoe klein wij als mensjes eigenlijk niet zijn.
Wij hebben enorm van ons avontuurtje genoten en zullen dit nooit vergeten!!!

Tot in België
P.S. Hoe is het weer daar?

B&K

John

Hey Britt & Kurt!

Het weer is hier niet al te best... Wisselvallig met af en toe regen. Soms steekt de zon de kop eens op!

Beamen...zal niet zeker! Ik heb in de 30 landen in europa gezien en tot nu toe blijft dit op nummer 1 staan! In dit land begint het leven. Er is rust en drukte is er nog niet gekend. Voor mij de perfecte plaats om tot rust te komen!

Ooit keer ik terug! Promise!

Fijne terugreis!

John

Nicole en René

We hebben hier enkele mooie dagen gekend tijdens jullie afwezigheid, maar dat is momenteel echt wel verleden tijd. Gisteren hebben we veel regen en wind gehad. Spijtig voor de Aarschotse funny days!

We hebben genoten van jullie reisverhalen en foto's. Tot straks in Zaventem! Veilige terugreis!
mama en papa

Isabel

Hey Britt en Kurt,

Prachtige foto's! Mijn favorieten zijn misschien toch die van de Vatnajokull wegens een zwak voor sneeuw, ijs, gletsjers enz. Wel grappig om Britt daar met een top tussen de ijsschotsen te zien staan. Ook de blauwe lucht is opvallend en de zon aangezien we deze hier in ons landje het grootste deel van de zomer al moeten (en waarschijnlijk nog zullen) missen.

Heel veel groetjes en tot binnenkort!

Isabel

Gabrielle

Hoi,

Ik ben op zoek naar geïnteresseerden in IJsland voor mijn afstudeeronderzoek. Vul de enquête in en je helpt mij er enorm mee. Hiermee maak je ook kans op 3x een reismagazine!

Dit is de link:

Groetjes,